NB! Dette produktet selges kun til registrerte bedrifter.
En helsyntetisk motorolje med ekstra lang drenering for bruk i nyttekjøretøyer som oppfyller de siste kravene. På grunn av sine drivstoffbesparende egenskaper er den eksepsjonelt egnet for bruk i svært turboladede motorer som brukes i lastebiler, busser og industrikjøretøyer. På grunn av den spesielle additivteknologien holdes både motoren og motoroljen rene på en enestående måte. Bruken av slike lange dreneringsintervaller avhenger av OEM-anbefalingen, operasjonell bruk og brukt filtreringsmetode.
Sikkerhetssetninger:
- P102 - Oppbevares utilgjengelig for barn.
EUH setninger:
- EUH208 - Inneholder C14-16-18 Alkyl phenol. Kan gi en allergisk reaksjon.
- EUH210 - Sikkerhetsdatablad er tilgjengelig på anmodning.
Godkjent:
- Volvo VDS-3
- Scania LDF-3
- Renault VI RLD-2
- Mack EO-N
Ytelsesnivå:
- API CF
- ACEA E4
- ACEA E7
- DTFR 15B120 (MB 228.5)
- MAN M 3277
- Scania LDF-2
- Scania LDF
- Renault RLD
- Renault RXD
- Deutz DQC III-10
- MTU type 3
- DAF Extended Drain
- Deutz DQC III-18 LA
| Mål og vekt | |
|---|---|
| Vekt | 20.0 kg |
| Innhold | 20 L |
| Generelt | |
|---|---|
| Farge | Brun |
| Brukstemperatur | -36 °C til 200 °C |
| Spesifikasjoner | |
|---|---|
| Viskositet ved 40°C | 86.7 cSt |
| Tetthet kg/L | 0.86 kg/l ved 20°C |
| Viskositet ved 100°C | 13.4 cSt |
| Viskositetsindeks | 156 |
