Til toppen

Retur og reklamasjon

Reklamasjon
Ved reklamasjon ber vi deg tidligst mulig etter oppdaget skade eller feil, gi beskjed til oss ved å fylle ut vårt reklamasjonsskjema:

Det er viktig at du gir en fullstendig tilbakemelding på evt. skader som er oppstått eller feil på produktet, gjerne med bilder. Dette vil gjøre at hele prosessen går raskere, og vi får ordnet opp så fort som mulig. I noen tilfeller kan denne prosessen ta litt ekstra tid da vi er avhengige av å vente på behandlingstid hos våre leverandører.

Bestillingsvarer er unntatt angreretten, og kan ikke byttes/returneres. Dersom du ønsker å reklamere på bestillingsvarer, send en e-post til reklamasjon@tti.no

Bytte/Retur/Angret kjøp

  • Utfylt returskjema sendes på mail til returoslo@tti.no
  • Retur av varer må avtales på forhånd og innen 10 dager. Ingen retur av elektriske komponenter uten spesiell avtale. Ingen retur av bestillingsvarer.
  • Bytte/retur i butikk: Du kan fritt bytte eller returnere varen i en av våre fysiske butikker forutsatt at du tar med deg ordrebekreftelse til butikken, at varen er i original emballasje, ubrukt og i uskadd tilstand.
  • Vi refunderer ikke gebyrer, som for eksempel fraktkostnader.
  • Bytte/retur/angre kjøp til nettbutikk: Dersom du ønsker å returnere/angre kjøpet til nettbutikken, og få beløpet refundert, må du sende oss en e-post på kundeservice@tti.no.
  • Pengene vil bli refundert innen 14 dager fra TTI AS har mottatt din retur.
  • Returporto dekkes av kunden og blir trukket fra beløpet vi refunderer. 
  • Refusjonen/tilbakebetalingen skjer med samme betalingsmetode som du brukte for kjøpet. Dersom du betalte med kredittkort, vil vi refundere beløpet til kortet du brukte da du bestilte.